SPOT+

Vinterbar for musiklivet i Aarhus

Af Amalie Löwén – 09. december 13:50

Hvad sker der egentlig på den aarhusianske musikscene lige nu – og hvad er på vej?

Promus og Aarhus Echo inviterer til vinterudgaven af vores torsdagsbar og netværk i musiklivet i Aarhus torsdag d. 19. februar kl. 16 – 18 på Pica Pica.

Vores faste vært, Carsten Holm, lægger ud i samtale med Aarhus nye kulturrådmand Jesper Kjeldsen, som fortæller om sine ambitioner og forventninger til arbejdet med musik og kultur i Aarhus. Herefter får vi besøg af Mette Mecklenburg von Undall, ny bylivschef under Erhverv Aarhus, Yasmin Branco fortæller om forårets program fra Aarhus Volume/Volume Village, Jakob Sørensen, nyt bestyrelsesmedlem i Promus, fortæller om hans kommende bog, “Når musikken møder sporten – et opgør med sex, drugs and rock’n’roll” og Aage Stokholm fra Grimfest, vil tale om motiverede fællesskaber.

Det bliver uformelt, åbent og nysgerrigt – og første glas er på os.
Kom og lyt, del, og mød både de etablerede og dem, der er på vej.

Tilmeld dig via denne formular, så vi ved hvor mange vi bliver.

Mere aktuelt

Mere aktuelt

Tilbage til oversigt